Op werkdagen vóór 22:30 besteld: morgen in huis Gratis verzending > €50!

058 581 2045 | |

Ruilen & Retourneren

Toch niet tevreden over je product? Of is het stuk? Dat is vervelend. En daar gaan we iets aan doen, beloofd. Van ons mag je tenslotte wat verwachten. Wat dat precies is, zetten we graag voor je op een rijtje.

  • 'Daarom' accepteren wij ook als reden.
  • 365 dagen bedenktermijn op al onze producten.
  • Bij ruilen: je nieuwe product vaak morgen al in huis.
  • Bij retour: je geld binnen 7 werkdagen terug.


Product terugsturen of een vraag?
Meld het eerst aan contact onze Klantenservice.

 
 

 

365 dagen bedenktermijn

Toch niet blij met je aankoop? Je hebt bij ons een bedenktermijn van 365 dagen! Na aanmelding van je retour heb je nog eens 14 dagen de tijd om je producten terug te sturen. Graag wel in originele staat en verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk). Dus bekijk het product gerust zoals je in de winkel zou doen. Voorbeeld: haal een product uit de doos en bekijk hem van alle kanten, maar ga het product niet gebruiken!

Dus wel zo:

  • Compleet in originele staat en verpakking

Maar niet zo:

  • Incompleet en/of zonder verpakking
  • Bechadigd
  • Vies / gebruikt

Sommige producten vallen onder de uitzonderingen. Die kan je niet terugsturen. Neem contact met ons op indien je twijfelt of je product terug mag. Bij gebruik of schade kunnen wij de kosten voor de waardevermindering in rekening brengen.

 

Stappenplan ruilen & retourneren

Je geniet bij ons niet de wettelijke 14 dagen bedenktermijn, maar 365 dagen! Je mag gedurende deze periode zonder opgaaf van reden je producten retour sturen (mits in goede conditie).

Stappenplan Retour & Omruillen

  1. Meld je retour / omruiling aan de klantenservice.
  2. Gebruik het retourformulier welke digitaal bij je bestelbevestiging is meegestuurd of download het retourformulier en vul deze volledig in.
  3. Voeg het retourformulier bij je pakket en stuur deze naar het retouradres aangegeven op het formulier.
  4. Stuur je pakket binnen 14 dagen na aanmelding van je retour naar ons op.
  5. De verzendkosten voor een retour zijn voor eigen rekening.
  6. je retour wordt door ons ontvangen.
  7. Heb je gekozen voor een omruiling? Dan sturen wij de nieuwe producten na ontvangst van je retour naar je op.
  8. Heb je gekozen voor terugbetaling? Dan boeken wij het openstaande bedrag binnen 7 werkdagen terug op je rekening.

 

Uitzonderingen

Sommige producten vallen onder de uitzonderingen. Je begrijpt vast dat je de volgende artikelen niet kunt terugsturen:

  • Voor het beoordelen van verbruiksartikelen (zoals waterfilters) is het niet nodig om ze uit te pakken. Doet u dit toch, dan is het product niet meer verkoopbaar en is de waardevermindering 100%.
  • Ingewisselde of ingevulde vouchers en tegoedbonnen.

 

Terugbetaling

Nadat je gebruik hebt gemaakt van je herroepingsrecht, en je complete order retour hebt gestuurd,ontvang je alle betalingen, inclusief eventuele leveringskosten voor de heenzending, zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding (meestal al binnen 7 werkdagen) terug. Stuur je je bestelling deels retour, dan worden de verzendkosten niet vergoed. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel waarmee je betaald hebt, tenzij je een andere methode met ons afspreekt. Je draagt zelf de kosten voor de retourzending.

 

Retourformulier

Bij je bestelbevestiging is een retourformulier digitaal meegeleverd. Gelieve deze te gebruiken bij het retour sturen van je producten. Ben je je retourformulier kwijt? Je kan een nieuw exemplaar hier downloaden. Print het formulier uit en voeg deze ingevuld bij je retour.

 

Klachtafhandeling

Klanttevredenheid is erg belangrijk voor ons. Maar soms slaan zelfs wij de plank volkomen mis. En daar ben je dan de dupe van. Dat mag natuurlijk niet gebeuren.

Hoe nu verder?

We lossen je klacht graag op. Dat lukt het snelst wanneer je contact opneemt met onze klantenservice. We zijn elke werkdag tot 17.00 uur bereikbaar via telefoon, mail en chat.

Je krijgt vrijwel altijd binnen 1 werkdag antwoord op je klacht. Kunnen wij uw klacht niet binnen deze tijd beantwoorden, dan geven we dit op tijd aan. Je hebt altijd binnen 14 dagen een inhoudelijk antwoord op je klacht.

 

Geschillencommissie

Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kan je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl)

Tevens kan je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)